Usługi motoryzacyjne.

IgorShubin / Pixabay

Poszukując ostatnimi czasy możliwości poszerzenia działalności mojego zakładu mechanicznego do głowy wpadło mi kilka pomysłów. Były to między innymi serwis i napełnianie klimatyzacji, oraz uszczelnianie szyb samochodowych. Z racji tego, że niedawno udostępniłem klientom możliwość serwisu i wymiany ogumienia to mój budżet był nieco ograniczony.

 

Postanowiłem więc zafundować moim pracownikom specjalny kurs przygotowujący do wykonywania tego typu prac. Obydwaj pracownicy ukończyli kurs z pozytywnym wynikiem a ja postanowiłem zakupić odpowiedni sprzęt do tego typu napraw i wypromować nową usługę. Zakup sprzętu nie obciążył jakoś strasznie budżetu więc mogłem więcej przeznaczyć na reklamę. Pomysł okazał się być strzałem w dziesiątkę. Na klientów nie trzeba było długo czekać. Już po dwóch tygodniach zacząłem szukać współpracy pośród dystrybutorów tego typu części. Nie sprawiło to większego problemu a ja sporo oszczędzam poprzez zakup niezbędnych materiałów od hurtowni. Rzesza zadowolonych klientów ciągle rośnie co mnie niezmiernie cieszy, przecież zadowolony klient to najskuteczniejsza forma reklamy.